7 oktober 2011

Fridag.

Det blev några riktigt effektiva och faktiskt ganska trevliga plugg-timmar såhär på fredagskvisten. Lyckan när jag inser faktiskt förstår vad jag läser är total, och det känns riktigt bra att läsa upp sig inför diverse föreläsningar. Det flöt på riktigt bra det mesta, men något säger mig att snubbarna som skrivit HRM-boken inte skulle må dåligt av en lektion i styckesindelning...


  
Tjohej vad jobbigt det är att läsa när det ser ut så här...

Nu tar jag helg och styr kosan mot gymmet. Känns bra att med gott samvete kunna säga att jag ser fram emot ett träningspass!

1 kommentar:

  1. Se det som att det finns utvecklingspotential på HR-institutionen, eller trösta dig med att det kunde varit värre. Hade du läst engelska hade du säkert behövt läsa James Joyce's Ulysses. Om jag minns rätt är det en bok - bestående av en enda mening, som ringlar sig sida upp och sida ner.
    Men som recenscenten, förlåt, kulturredaktionsmedarbetaren, sa på kulturnyheterna igår:
    "-Kan publiken bara låta bli att försöka förstå texten, så får de en ritigt bra teater-upplevelse."

    Pp

    SvaraRadera