1 december 2011

På västfronten mycket nytt

Det där om att "sämre kan man ha det!" fick jag äta upp, och vi kan väl bara säga som så att föräldra-helgen inte riktigt blev som någon någonsin planerat. I stället för Glasgow Green blev det Glasgow Royal Infirmary, och i stället för helg blev det långhelg. Mycket hände och mycket hände inte, men nu sitter jag i alla fall åter ensammen i mitt lilla rum och tittar på den fina adventsängeln som världens bästa föräldrar köpt & hängt upp åt mig. Ni ska snart få se för er själva hur mysigt jag har det såhär års!

Den här veckan kommer att stavas å-t-e-r-h-ä-m-t-n-i-n-g, och min fantastiska supporterklubb gör den processen så mycket enklare för mig. I går var Blondinerna med stort B över för en timmes snack, och i bagaget hade de såväl filmer och skivor som clementiner och hembakade bullar. Det gjorde min kväll, på alla sätt och vis!

Nu ska jag fortsätta titta på Harry Potter och le åt att det är första dagen på min favoritmånad i dag. Välkommen december!

1 kommentar:

  1. åååh snuttan! Skönt att du mår bättre! Blondinerna finns här alltid för dig!! <3

    SvaraRadera