3 februari 2012

Ni vet de där andra uppsatserna jag pratade om i går? Jag ägnade 2 timmar av min värdefulla tid åt att skriva färdigt en av dem i går kväll vid 21-tiden. Det var alldeles för sent och jag var alldeles för trött, men jag jag var besluten att bli av med skräpet en gång för alla och tyckte ändå att jag fick ihop en rätt bra text. 

Idag öppnar jag dokumentet för att redigera det sista och skicka in det djupt avskydda kalaset. Gissa vad? Allt är borta. Varenda mening, stavelse och ord som jag bittert knattrade ihop i går kväll; puts väck!

Antingen har jag för första gången i mitt liv lyckats glömma att spara ett sådant här viktigt dokument, eller så är det datorn som spelar mig ett spratt. Jag hittar nämligen själva filen - men den innehåller inget annat än frågorna jag ska besvara. Bob Marley-attityden sprang just och gömde sig för stunden.

*Här följer alla fula uttryck, ord och svordomar som Mikaela Lindén någonsin lärt sig under livets gång*



Till De Högre Makterna som eventuellt bevakar mig och mitt liv: GE MIG MIN UPPSATS TILLBAKA! DET ÄR INTE ROLIGT! JAG HAR INTE TID FÖR SÅNTHÄR!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar