15 februari 2012

På en tisdag!

Det fina vädret kvarstår, min marknadsföringsuppsats är signed, sealed, delivered, och resten av veckan ställer inga större krav på hjärnaktivitet från min sida (bortsett från ett styck franskprov och lite läsning). Kan det bli bättre?!

I går var det som bekant Alla hjärtans dag, och efter zumba-träning & dusch påbörjades firandet med "champagne" chez moi. Champagne måste vara bra för att kroppen ska återhämta sig efter träning, visst?

Efter att ha sörplat upp ur våra IKEA-glas (alltid lika eleganta) fortsatte vi till den italienska restaurangen Pesto där vi bjöds på trerättersmiddag. För detta betalade jag ungefär lika mycket som man gör för en huvudrätt i Sverige (18 pund)... Mätta som få rullade vi sedan bort till cocktailbaren Tingle där den fantastiska kvällen avslutades. Jag älskar att leva studentliv i det här staden!

Här kommer lite bilder från kvällen:








1 kommentar:

  1. Jag ser Arancini och Bruschetta.
    Jag ser una bella vestita rossa.
    Jag ser Spumante.
    Och jag ser en klar risk för att du blir en överliggare (sök på Samuel Ask).

    Pp

    SvaraRadera