9 mars 2012

Helt blåst

Det blåser på det här stället idag, sådär så att man funderar på om håret ska stanna kvar på huvudet och om det snart blir dags att ducka för en flygande vägskylt med pilar mot Dumbarton. Lyckligtvis har jag kunnat hålla mig mestadels inomhus, så varken hår eller vägskyltar har känts som några större problem.

Den där HR-uppsatsen gick väl varken framåt eller bakåt idag, men ett par hundra ord rikare blev den i alla fall. Nu är helgen här, skolan läggs åt sidan för några timmar (säg, 39?) och fokus läggs på att göra vad jag vill när jag vill hur jag vill. Låter inte så dumt va?

1 kommentar:

  1. Varför vara irriterd på vinden. Den gör ju bara som du själv - vad den vill, hur den vill!

    Vill också minnas att det var nå'n ganska lik dig som sa: Vad skönt att det fläktar lite!

    /Pp

    PS
    I Alperna får du verkligen akta håret. Där blåser fön-vindarna. Kolla själv får du se.
    DS

    SvaraRadera