27 mars 2012

Soleil

Trodde nog aldrig att jag skulle säga det här - allra minst i en stad som Glasgow - men i dag har jag nog banne mig fått lite för mycket av den där solen! Min högra sida skiftar i grisskärt, läpparna är torra och huvudet känns sådär sommarsegt som det bara gör när man spenderat 7 timmar i sträck ute i det fria. Inbilla er dock inte att jag klagar - inte alls! Det fina vädret och de höga temperaturerna gör mig mer lycklig än någonting annat just nu, och jag njuter så mycket jag bara kan.

Dagens planerade tur till gymmet ersattes till exempel av sol, grillning, snack och lek på campus tillsammans med några från min marknadsföringsklass. Det blev med andra ord mindre träning och mer hamburgare, öl och glass. Den lilla - men ack så existerande - hälsofixerade delen av mig gråter blod vid blotta tanken på den onyttiga vändning som eftermiddagen tog. Resten av sinnet mår dock bättre än någonsin, och det får helt enkelt bli jag och löpbandet i morgon i stället!

1 kommentar:

  1. ÅÅÅh Nej fy fasen vad najs!! GRILLNING?! Nu blev jag sufficiently avundsjuk här!! :)

    SvaraRadera