27 april 2012

Prospects

Nu är nästa års kurser valda, och skulle ni råka vara intresserade så blir det följande för min del:

- Consumer Behaviour (5 av 5 på rolighetsskalan)
- Marketing Research (2 av 5 på rolighetsskalan)
- Essentials of International Marketing (4 av 5 på rolighetsskalan)
- Destination Position Management (4 av 5 på rolighetsskalan)
- Service Encounter Management (5 av 5 på rolighetsskalan)
- Management Development Programme (pest och pina förklätt till grupparbete, men den är tyvärr obligatorisk)

Just för tillfället är jag rätt trött på det där med att plugga, men om en månad eller två är jag förhoppningsvis lite mer optimistisk... Men först ska jag ha sommarlov!

1 kommentar:

  1. aaaw yaaay :) du kommer nog få hjälpa mig välja, för jag fatttaaaar iiinte :(

    SvaraRadera