24 september 2012

Back to business

Imorgon börjar skolan på allvar, och jag känner mig som att jag blivit kastad 14 år bakåt i tiden till skolstarten 1998. Ängslig som en liten skolflicka är jag, och jag känner redan nu att det kan bli kämpigt att somna ikväll. Nervösa känslor som säger att jag aaaldrig kommer att klara av ett år till trängs med förväntansfulla känslor som säger att allt kommer bli mycket bättre det här året och att "Service Encounter" kan bli den roligaste kursen jag någonsin läst.

Vi kan väl bara hålla tummarna allihopa för att de förväntansfulla känslorna får rätt i slutändan?

3 kommentarer:

  1. Heja heja Mikaela, såklart det kommer bli jobbigt och du kommer frusta över allt, men du kommer klara det och ha mycket roligt under tiden också!
    Lycka till :D

    SvaraRadera
  2. Åh, jag säger som Netsch ovan. Klart det kommer bli tungt, men om man blickar tillbaka på förgående år så hade du jäkligt roligt också! Du är grymt duktig och disciplinerad så jag tvivlar inte en sekund på dig. Du kommer fixa detta året med en klackspark. Kram på dig underbara du, vi måste ha en Skypedate snart! <3

    SvaraRadera
  3. Men honey! Kan inte mer än hålla med tidigare kommentatorer, klart att du kommer klara det. Och visst kommer det vara jobbigt imellanåt och du kommer vilja mörda din mdp grupp ;) men då finns ju vi här i lägenheten för dig!! You can do it! :)

    SvaraRadera