23 september 2012

Good times

Om man bortser från smutsiga fönster anno 2007 är lägenheten som sagt riktigt fin, och jag är så glad över att ha flyttat hit! Detta firade vi i går kväll med en hejdundrande inflyttningsfest, och jag har inte haft så roligt på en hemmafest på väldigt, väldigt länge. Det blev alltså oerhört lyckat, det tror jag att vi alla fyra kan skriva under på!

Nu kommer det lite bilder från den omtalade lägenheten, så håll i er!

Vårt hus. Vi bor i hörnet där de två byggnadsdelarna möts, i den vitmålade delen  och på tredje våningen.

Min mysiga sänghörna med filt från mamma & pappa, överkast från IKEA och kuddar från Primark.

Soon to be plugg-hörna.

Den fina väggdekorationen som jag köpte på IKEA. Stiligt va? 

Utsikten från Åsas fönster (som är mycket renare än mitt, hmpf!) när vi hade dubbel-regnbåge häromdagen!

Kök

Vardagsrum
Kreativa Frida sprider lite extra kärlek i köket. En sådan här vill du väl ha pappa?
Den här bilden kräver en lite längre beskrivning tror jag visst... Vi ska alla turas om  att laga en lite finare söndagsmiddag till varandra, med varmrätt och dessert, under vilken vi även passar på att ha lite "lägenhetsmöte". Miss Bigfoot = Ulrika, Miss Middlelegs = Frida, Wee One = jag och Eggcatcher = Åsa. 

2 kommentarer:

  1. Superfin bild på partyjärtat där ju! Vad mysigt du har det i din sänghörna!

    SvaraRadera
  2. Wow, vilken superfin lägenhet! Måste komma och besöka snart känner jag! (Sen måste jag även fråga varför du kallas "wee One"? ;))

    Puss och kram, skumbanan! <3

    /Den långa halvan

    SvaraRadera