12 november 2012

Nä hörni, såhär kan vi inte ha det! De tre senast publicerade inläggen på den här bloggen har på ett eller annat vis innehållit klagomål och gnäll. Det är i och för sig väldigt behövligt och ovärderligt att få ventilera lite ibland, men nu börjar till och med jag bli trött på mig. Därför gör jag ett tappert försök att förhöja stämningen genom att bjuda på en bildbomb utan dess like från föräldrarnas trevliga visit härom veckan. Enjoy!

På torsdagen - efter att jag bjudit på lunch hemma hos mig  - tog jag med mig pappa på en solskenspromenad till...


...

...

Riverside Museum!

På fredagen hoppade vi på bussen till Fort William och fick se underbara landskap

Bergen kunde inte riktigt bestämma sig för om de skulle ha snökostymen på eller ej.



Framme i Fort Willam centrum!




På lördagen blev det tågresa tur och retur till Mallaig - ännu fler vackra landskap!

The one and only: Harry Potter-bron!

Den här bilden är tagen vid den öppna brasan på Inverlochy Castle, efter en fem eller sexrätters middag. Mamma och jag befann oss i matkoma deluxe, men pappa kämpade på in i det sista...

Tillbaka till  Glasgow på söndagen, där solen hälsade oss välkomna!  (bild tagen från mammas & pappas hotellrum)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar