11 mars 2013

Ska det va så ska det va

Jag har ju glömt att berätta förra veckans största och bästa nyhet! Jag har bokat boende för nästa läsår! Efter mycket övervägande bestämde jag mig för att skiljas från en lite större del av mina kära pengar, för att den här gången satsa på ett riktigt toppenboende med ett riktigt toppenläge i en riktig toppenstad. Gallery Apartments blev det alltså, och jag kommer att bo granne med en av mina favoritrestauranger, 25 meter från bion, i samma hus som Sainsbury's, 50 meter från den stora busstationen och tvärs över gatan från ett köpcentrum. Feeling good!

5 kommentarer:

  1. Gud vad kul för dig!! Ser ju helt fantastiskt ut! Bli inte förvånad om jag kommer och knackar på med en stor resväska i höst haha!

    SvaraRadera
  2. Så kul! Är det lägenhet du delar med andra?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Yepyep, jag och Åsa ska dela på en tvåa är det tänkt! :D

      Radera
  3. Hur bokar man in sig?
    /Pp

    SvaraRadera