15 november 2013

När allting går bra och dagen är klar och livet känns som bubbelvin

Det verkar vara en presentationernas och prestationernas vecka för mig den här veckan. Jag glömde nog att berätta det, men i tisdags morse var jag och Elizabeth (kapten för basketlaget) på plats på Royal Bank of Scotland's huvudkontor för att hålla en presentation där vi berättade för dem varför de skulle sponsra just vår klubb med en del av de 4000 punden de hade att dela ut bland universitetens lag. Vi tävlade mot 16 andra klubbar, och idag ringde de från RBS och sa att vi är en av klubbarna de valt att sponsra. Tjohoo!

Detta innebär att vi kommer att kunna köpa in helt nya matchkläder samt nya basketbollar, och klubbens tidigare lite småknaggliga ekonomi är nu helt på topp igen. Och detta innan vi ens fått titta på pengarna som Vodka Rev kommer att sponsra oss med! Jag skulle ljuga om jag sa att jag inte var lite stolt, faktiskt.

Med denna goa känslan i magen tänker jag gå och knyta mig för kvällen faktiskt. Imorgon blir det jobb 8-14 och sedan en runda på stan för att bränna alla pengar jag tjänat in under morgonen, ungefär. Det låter väl sunt?


1 kommentar:

  1. En tre-poängare utan nudda korg-kanten!

    Stay proud - because you're worth it!

    /Pp

    SvaraRadera