23 januari 2014

We all need some time to ourselves now and then, to get reacquainted with the one who's been there since the beginning.

Livet alltså. Vad bra det är nuförtiden! Det mesta går som på räls, jag har lite lagom mycket saker att göra på lite lagom lång tid och till och med vädergudarna ler mot mig rätt ofta. Jag gymmar mer än någonsin förut (och gillar det mer än någonsin förut), lagar massor av god mat (vegetarisk lasagne med svamp, babyspenat och cream cheese är min nya paradrätt), jobbar med massor av trevliga kollegor, träffar massor av trevliga människor, går på massor av en del trevliga föreläsningar, läser massor av sidor i Morgon i Jenin och tittar på massor av avsnitt av Desperate Housewives.

De två stora lyften i mitt liv är att gymmet lanserat 5 nya korta men högintensiva pass som jag (hat)älskar, samt att jag fått byta MDP-lag och jubelidioterna som jag var så arg på i december är alltså ett minne blott. Lättnaden alltså, lättnaden!

Igår var det dags för årets första utekväll med basketlaget och det var så himla roligt att träffa alla igen! Vi har fått några tillskott i år också, så kvällens träning blir ännu mer spännande. Först tänker jag dock gå på Medball Madness (det är inte så illa som det låter) på gymmet och svettas lite - bara för att jag kan, vill, hinner och orkar. Det är en fin känsla det!

Fina baskettjejer och en inte lika fin servitör från julfesten i december






1 kommentar:

  1. Guud vad skönt att höra att du fick byta grupp! Och heja dig, så himla fint allting låter! :D

    SvaraRadera