25 mars 2014

Bara dom som bländats av ljuset kan se hur bra vi mår.

Man vet att man skrivit för många uppsatser den senaste tiden när man sitter och oroar sig för att överskrida antalet tillåtna ord när man i själva verket sitter och knattrar på sitt alldeles egna blogginlägg, där man får använda precis hur många ord man vill.

Nu är jag dock färdig, färdig med allt jag behöver vara färdig med innan den underbara älskade efterlängtade semestern. Jag ska bara gå till skolan och lämna in en fysisk version av den ena uppsatsen också, och sedan är saken biff. Ty fusan vad skönt!

För övrigt har jag en riktigt fin onsdag framför mig, och jag tänkte börja med att ge mig själv lite sovmorgon. Träna inför semestern och sådär ni vet, så jag inte kommer dit och har glömt hur man gör när man tar det lugnt... Det vore ju förfärligt!

Efter ovan nämnda sovmorgon blir det en tur till ovan nämnda skola för att lämna in ovan nämnda uppsats, och sedan en sväng på stan för att inhandla avtackningspresent till basketlagets eminenta kapten som ser ut att få spendera nästa termin i Göteborg av alla ställen här i världen! Denna present tas sedan med till basketlagets årsmöte, men däremellan ska jag klämma in ett pass Metafit följt av Abs Attack också. Dagen kommer att avslutas på Hummingbird där det blir middag och drinkar med mina fina flatmates - för att fira att vi är vi och sörja att vi inte kommer att ses på några veckor framöver. Bättre onsdag får man leta efter, det tror jag faktiskt!

God natt säger jag till er, och avslutar med en fin låt som jag hade äran att höra live i lördags kväll. Det var inte dumt det!


1 kommentar:

  1. Ååååh, vad härligt! Ser fram emot att träffa dig SNART! Fina du! /Helan<3

    SvaraRadera