17 maj 2014

Wall Ander

Tillsammans med Mikael Persbrandt och Michael Nyqvist ligger Christer Henriksson överst på min lista av "sliskiga män som får mig att rysa". Trots detta kan jag inte låta bli att bli lite förtjust när jag slår på tv:n, knappar mig fram och hamnar mitt i en Wallander-film på BBC 4. På svenska. Med Christer Henriksson, och hela baletten.

Jag kan faktiskt inte med att byta kanal, det kan jag inte. Inte än. Jag får blunda lite emellanåt bara - typ när Christer Henriksson är i bild och så. Då, och när de hittar stympade lik och annat skoj.

1 kommentar:

  1. Hos dig regnar det o du har bara två sliskiga svenska gubbar att trösta dig med.

    Hos mig regnar det o jag har inte ens halva schweiziska folket att trösta mig med.

    Va synd det är om oss!
    Fast kanske mest synd om gubbarna. Både de svenska och de schweiziska.
    Tur att vi kan se fram emot att det snart är måndag.

    /Pp

    SvaraRadera