2 oktober 2014

Hej jag heter Mikaela, jag är 23 år gammal och jag kan stava till betydligt! Inte illa va?

Mina första 48 timmar som 23-åring har varit både bra och dåliga, där det dåliga mest beror på en styck förkylning som flyttade in i min kropp i ungefär samma stund som min födelsedag tog slut och vi var på väg hem från kvällen med tapas och drinkar på Boteco do Brasil. Halsont, nysningar och allmän slöhet är vad som gäller och det gör mig lite nere faktiskt.

Ingenting kunde dock stoppa mig från att åka iväg och rida med universitetets ridklubb i går eftermiddag, och oj vad jag njöt av att sniffa lite häst igen! Dessutom fick jag möta vad som tros vara Skottlands största häst - en herre på hela 203 cm i mankhöjd. Helt otroligt!

Nu ska jag fräscha upp mig lite och städa undan alla presenter jag fick av folk på dagen. Jösses vad bortskämd jag blir, jag är helt överväldigad! Sedan blir det föreläsning på universitetet, som förhoppningsvis är lite mer vettig än de vi haft hittills... Men först bjuder jag på lite blandade bilder från de senaste dagarna!

Födelsedagsfirare 1


Födelsedagsfirare 2


Presentbordet



Min fyrbenta kompis Betsey, vilket var den pålle jag fick nöjet att rida på i går eftermiddag



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar