7 november 2014

Remember remember the 5th of November

I onsdags hade jag en av de i särklass mysigaste kvällarna på flera veckor. Vi firade han den där som misslyckades med att spränga Westminster i luften för en massa år sedan, och Glasgow City bjöd på ett hela 22 minuter långt fyrverkeri med tillhörande musik. En helt klar kväll innebar dock att det var närapå nollgradigt ute, men det var så himla mysigt att  packa in sig i mössor, halsdukar och tjocka jackor. Varm choklad och skitsnack på Tinderbox satte sedan pricken över i, och jag gick och la mig med kroppen full av glatt humör och myskänslor. Älskade vinter, älskade stad!








2 kommentarer:

  1. <3 det var precis en sådan kväll som behövdes mitt i veckan, fullkomligt underbar!

    SvaraRadera
  2. Vilka tjusiga fyrverkeri-bilder. Nu blir storebror avis.
    Å fina juldekorationer, jag blir nästan lite sugen.
    Silver bells, silver bells,..........
    /Pp

    SvaraRadera