11 december 2014

Morgonstund har guld i mun.

Alltså vet ni hur svårt det är att stava till ord som "authenticity", "utilitarianism" och "reciprocation" innan tuppen har galit eller? Att försöka komma fram till vad perfekt-formen av "att gala" är också ganska så svårt. Men jag vet i alla fall vad jag själv heter, det är alltid något!

En bidragande orsak skulle kunna vara att jag var på julmiddag med basketlaget igår kväll, men med uppsatserna i bakhuvudet var jag duktig och såg till att komma hem redan runt 23. Det var väldigt trevligt fram tills dess i alla fall, och fantastiskt god mat!

Idag är det föreläsning, möte med min handledare, biblioteksplugg, gym och sedan julmys hos Frida som gäller. Ni kan själva få gissa vilket jag ser mest fram emot.

Hej!


1 kommentar:

  1. Jag tror du ser mest fram emot Tomten.
    Fast jag tycker det ser ur som min Tomte.
    Har han åkt släde till Glasgow?
    Eller resväska?
    Undrar vad Tomten kommer att tycka om att NÅGON snor Tomtar?
    /Pp

    SvaraRadera