21 februari 2015

Veckans bästa dag.

Idag har jag en sådan där dag då mitt enda mål är att må bra. Jag har inga ambitioner, ingen att göra-lista, inga fasta tider att hålla och ingen som drar i mig på något håll. Inte ens gymmet ropar efter mig, då vi redan dejtat fem gånger den här veckan. Idag ska jag bara göra vad jag vill, när jag vill och hur jag vill. Det enda som eventuellt skulle kunna räknas som ett krav är att laga mat, men där har jag redan planerat för laxfilé med sötpotatisklyftor och pestosås samt vin som blev över från förra helgen. Fint ska det vara!

Loch Lomond för ungefär ett år sedan

2 kommentarer:

  1. Njuuuut - det är du värd!!! <3

    SvaraRadera
  2. Ser ut som att du o din metar-kompis skulle behöva mer än en liten laxbit om ni ska orka med några fler fisketurer!
    /Pp

    SvaraRadera