26 september 2011

This is it.

Det är svårt att få en blågrön heltäckningsmatta från 1937 (typ) att kännas fräsch, men i dag har jag i alla fall gjort ett försök.

Det är svårt att börja skriva på en uppsats om ett ämne man inte haft föreläsning om ännu, men i dag har jag i alla fall gjort ett försök.

Det är svårt att förstå finans-relaterade termer på ett relativt främmande språk, men i dag har jag i alla fall gjort att försök. (vad vore världen utan tyda.se?)

Det är svårt att laga god köttfärssås utan tillgång till kryddor, men i dag har jag i alla fall gjort ett försök.

Det är svårt att skriva intressanta blogg-inlägg utan tillstymmelse av inspiration, men i dag har jag i alla fall gjort ett försök.

2 kommentarer:

  1. Vi gillar de här små försöken! :)

    SvaraRadera
  2. Forsoken ar uppskattade.

    Och ja, lange leve tyda.se. Vad vore val skolan utan tyda?

    SvaraRadera