12 november 2011

A good afternoon

Hemma och vilar fötterna efter en jättemysig eftermiddag på stan med Åsa (där det för en gångs skull var hon som shoppade och inte jag) innan jag tar itu med kvällens äventyr. Det må vara för tidigt, men juldekorationerna blir bara fler och fler och jag tycks vara den enda i hela stan som uppskattar det. När de spelade Jingle Bells inne på Primark blev jag dock lite tokig, det är faktiskt för mycket till och med för mig! Mest synd tycker jag om personalen dock, som ska behöva stå ut med samma skiva i två månader nu...

Lite bilder från i dag:

Utsikt från campus


Del av Argyle Street

Finn en ren.

Finn en annan ren.

Är man riktigt modemedveten ser man minsann till att matcha sin fika också!

Annan del av Argyle Street

1 kommentar:

  1. ÅÅÅh!! Jag uppskattar också juldekorationerna, så helt ensam är du inte xD <3

    SvaraRadera