19 november 2011

Time flies

"Tiden går fort när man har roligt" säger de, och det måste innebära att jag har haft väldigt roligt den här veckan. Stämmer inte sådär jättebra faktiskt (det kommer nog tyvärr aldrig att kännas särskilt roligt att plugga), men tiden har faktiskt gått undan i alla fall. Jag vet inte om jag ska se det som en bra eller dålig sak för att vara helt ärlig; insåg just att det är mindre än en månad kvar till jullovet och innan dess ska jag ha gjort en HR-uppsats, en marknadsförings-rapport, två franskprov, ett marknadsförings-prov, en franskuppsats och två presentationer. Well well, det går nog bra det med!

Helgen började vid 4-tiden i går eftermiddag, och jag och Ullis började friskt med en sväng till gymmet. Några kalorier fattigare släntrade vi sedan in hos Åsa (ja, vi duschade först alltså) där det bjöds på pizza. Sedan styrdes kosan mot bion där vi såg Breaking Dawn som var alldeles sanslöst bra faktiskt. Vi var alldeles lyriska allihop!

Just nu håller jag på att knåpa ihop kvällen med de olika alternativ den har att erbjuda. Siktet är i alla fall inställt på käraste Club 520, och jakten på passande sällskap är i gång. Wish me luck!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar