26 januari 2012

Cheery

"Nyhetens behag" är en underskattad term, och det känns lite som att det är det som jag/vi upplever på nytt just nu. Mitt humör har varit på topp sedan i tisdags, jag känner mig inte lika jagad av skolan som för en månad sedan (även om jag har nästan lika mycket att stå i) och allt känns bara allmänt nytt, fräscht och roligt. Må vara för att den s.k. verkligheten inte hunnit ikapp mig än, eller så är det här helt enkelt belöningen för all positivitet jag jobbade upp under julen. Hur som helst, trevligt är det och nu ska jag göra mig redo för en kväll på kära gamla ABC. Det har jag saknat!

2 kommentarer:

  1. Let's Partyyyyyyy. Get your ass over here säger jag bara.

    SvaraRadera
  2. Känner du dig jagad av skolan - SPRING! Skolan är långsammare än du.

    /Pp

    PS
    Vad som är verklighet finns det många bra radioporgram som avhandlar. Lyssna på http://sverigesradio.se/sida/default.aspx?programid=793
    DS

    SvaraRadera