24 januari 2012

Jolly good

Den här 2-timmars lunchrasten jag har mellan mina föreläsningar på tisdagar och torsdagar har inte blivit mindre skön sedan förra året faktiskt, trevligt nog. När det kommer till just lunchen märks det dock att jag varit hemma och blivit lite omhändertagen ett tag, för det är svårare än någonsin att hitta på fyndiga måltider. Havregrynsgröten till frukost är liksom konstant, men sedan tar det lite stopp. Nåja, jag har en idé för de kommande dagarna i alla fall så det får räcka för nu!

Annars är det en bra dag här i B3-1, och föreläsningarna hittills har varit ganska simpla. Bäst att njuta av det medan man kan! Lägenhets-situationen har också ändrats lite (till det bättre för min del) och till på köpet har jag fått reda på vem boven som använt mina grejer är. Jag blev inte särskilt överraskad, och hon hade plockat åt sig både det ena och det andra från de andra tjejerna också. Suck!  

Snart är det dags för dagens sista föreläsning, och efter den blir det lite uppsatsskrivande för min del. I kväll vankas bio och utgång på Kushion eftersom morgondagen endast består av en styck fransklektion. That's the way I like it!

1 kommentar:

  1. Hehe 3 timmar hade du allt :P Ja, måltiderna måste man laga själv igen, livet är inte lätt.

    SvaraRadera