20 mars 2012

Those were the days

Det där med att fatta sig kort är ju som ni vet inte en av mina starkare sidor, så hur jag ska kunna beskriva de fantastiska (och faktiskt väldigt soliga!) dagarna med den fantastiska Johannan vet jag inte. Det skulle behövas så väldigt, väldigt mycket bokstäver för att riktigt förmedla hur bra vi har haft det, och inte ens då vet jag om jag skulle lyckas.

Jag tror att det är nu som vemdetnuvarsomsadetdär kommer till min räddning, och jag väljer att luta mig mot denna någons argument att "en bild säger mer än tusen ord". Klara, färdiga, bildkavalkad!

En bråkdel av omtalade Glasgow Green
Winter Gardens i Glasgow Green

Körsbärsträden blommar! Fattar ni? KÖRSBÄRSTRÄDEN BLOMMAR!
Blommande körsbärtsträd = VÅR, hur regnigt det än må vara runtomkring!

Två glada damer på upptäcksfärd

Fin-fredagsmiddag på favoritrestaurangen Prezzo


Buchanan Street

En trött lördagsshoppare

Afternoon Tea utgjorde en mästerlig början på den sista dagen

1 kommentar: