21 maj 2012

Ça va!

Nu ska du se Malmö, att nu har du fått dig lite konkurrens här minsann! Det är förvisso inga 23 grader och sol vi har att skryta med, och än mindre 25, men det har trots allt varit lite varmt i Glasgow i dag! Lite varmt, men framförallt väldigt lite regnigt och väldigt lite blåsigt vilket alltid lättar upp stämningen en del.

Summan av kardemumman är att jag, efter gymmande (första gången på nästan två veckor, jag hittade knappt dit) och mathandlande, fått lite färg på min annars så lekbleka hy. Jag fyllde min termosmugg med kaffe, plockade med mig solglasögon och min underbara bok, och slog mig ner på en filt i gräset. Och njöt.

Resten av veckan ser inte heller ut att bli så himla dum, vilket nästan får mig att glömma min tråkiga tenta som går av stapeln på torsdag eftermiddag. Tänk vad lite fint väder kan göra för humöret!


2 kommentarer:

  1. Medhåll! Den boken är verkligen, verkligen underbar :)

    SvaraRadera
  2. iiiiih solig vecka!! När hände det senast lixom?! ;D

    SvaraRadera