3 maj 2012

Några timmar senare...

Glasgows vädergudar verkar ha många ömma tår som kan bli trampade på, för det dröjde inte mer än två timmar efter att mitt ironiska, kanske en aning bittra inlägg publicerades innan vädret gjorde en helomvändning. Kulingen och molnen ersattes av strålande sol och 16-gradig värme, och detta hastiga skifte skedde precis lagom till att jag hunnit hem från gymmet och ut ur duschen. Det blev med andra ord en underbar eftermiddag i solen!

Gymmandet går bara bättre och bättre nuförtiden, och det känns faktiskt som att min kropp tackar mig lite för att jag a) sover mer än ordentligt b) undviker saker som godis, kakor, chips och läsk (fast det håller jag bara på till den 24 maj då jag skrivit min sista tenta - sen jäklar är jag värd lite choklad!) och c) faktiskt släpar mig till gymmet så ofta som jag gör nuförtiden (4 gånger per vecka är målet). Eller något. Bra känns det i alla fall!

Nu ska jag ta tillfället i akt och plocka fram min favorit-sommarkjol för att ha på mig under kvällens Garage-utgång. Tjingeling!

1 kommentar:

  1. lIVET ÄR ORÄTTVIST.

    Om jag tar på mig min favoritkjol släpps jag inte ut från garaget.

    Å kallar jag då på Tingeling. så inte blir jag utsläppt snabbare för det. Däremot får jag snabbt på mig en väldigt tajt o-favorit-tröja.

    /Pp

    SvaraRadera