7 maj 2012

En fantastisk lördagkväll slutade i en inte fullt så fantastisk maginfluensa, mitt livs första faktiskt! Jag har alltid stoltserat med att jag minsann aldrig blir magsjuk, men den här gången fick jag alltså äta upp varenda liten stavelse av det påståendet. Synnerligen otrevligt.

I dag har jag dock kryat på mig riktigt ordentligt, kunnat äta som en nästan normal människa och drog till och med till med en lång dusch och lite lakansbyte såhär på kvällskvisten! Min förhoppning är alltså att en dags vila till ska räcka för att jag ska komma tillbaka på banan helt och hållet, och med tanke på dagens utveckling känns det hela mycket lovande...

Fina vänner & familj har ställt upp som vanligt, och utan dem hade det hela varit så väldigt mycket jobbigare. Jag tackar, bugar och lovar att hålla mig frisk framöver!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar