27 maj 2012

Hur ska det gå?

Operation Packning har fortsatt idag, och jag börjar så smått inse hur ofantligt mycket prylar och kläder jag samlat på mig under det knappa år jag huserat i denna lägenhet. Resväskan till Sverige är fullare än fullast, och det är resväskan (med vinterkläder och sådär) som ska stanna här också.

Jag har även börjat lägga saker i de enorma flyttlådorna som Ullis och jag var och köpte på SafeStore nu i veckan. Hittills har jag fått ner alla mina böcker samt en lampa och lite höstkläder, och jag har redan svårt att rubba kalaset. Vet inte om det säger mer om böckerna eller mina armmuskler, men tungt är det i alla fall!

Projektet fortsätter i morgon, nu ska jag läsa och lyssna på Euphoria för 162938:e gången idag. Herregud vad vi hoppade och skrek där framför TV:n när Sverige vann igår. Helt otroligt, helt otroligt roligt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar