29 september 2012

Love today

Det är en glad namnsdagstjej som sitter uppkrupen med en kopp te och funderar på livet idag. Det är mycket nytt som händer i livet just nu, och det är egentligen precis så jag vill ha det. Jag saknar fortfarande att kunna åka ut till stallet och mocka skit lite då och då, men i övrigt ser den kommande terminen ut att ha all potential för att bli riktigt bra! Det är bara den där skolan som ska klaras av också, men det tar jag som det kommer.

Igår var det fredag och idag är det lördag, världsomstörtande nog. Fredagskvällen spenderades först på en bar med några tjejer från basketlaget (satt mellan en norska och en nigeran, snacka om skillnader), deras flat mates och mina flat mates. Underbara personer hela högen! Sedan fortsatte jag, mina blondiner och Linnea till käraste ABC där det i vanlig ordning var indie night och spelades en faslig massa bra musik.

Min sista dag som 20-åring (imorgon blir jag visst gammal phaw rhiktitt) är solig, och lunch på The Counting House, lite plugg samt bio ikväll står på schemat. It's gonna be a good one!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar