15 november 2012

Om SVT Play på något vis övervakar vilka program jag ser i veckorna skulle de utan tvekan identifiera mig som Ove, 79 år gammal. Det är Moraeus med mera, det är Rapport och det är Uppdrag Granskning  (Kan du slå en pensionär har jag dock inte utforskat än); det är helt enkelt program med extremt hög pensionärsfaktor. Nu senast var det Sommarpratarna, där Peter Settman, Salvatore Grimaldi, Klara Zimmergren med flera diskuterade allt mellan himmel och jord - bokstavligen talat. Det är inte ofta jag blir inspirerad, men efter att ha lyssnat på dessa kloka människor i 58 minuter kände jag mig både inspirerad och eftertänksam -  när det gäller företagande såväl som karriär och att leva livet. Ni hittar programmet här.

3 kommentarer:

  1. finfint har det blivit här :)

    SvaraRadera
  2. Wow, vad fint du har fått det här på bloggen! Kram på dig, saknar dig så himla mycket men snart kommer du hem! :D

    /Johanna

    SvaraRadera
  3. Gillar den nya designen skarpt! Riktigt härliga färger :)

    SvaraRadera