15 januari 2013

Ju mer jag funderar på den kommande (eller ja, pågående får man nog säga) första halvan av 2013, desto mer inser jag hur mycket kul jag faktiskt har att vänta. Några höjdpunkter ur min sprillans nya 2013-kalender:

15-22 januari: En hel veckas fullständig ledighet efter att tentorna är klara och innan de nya kurserna sätter igång.
16 februari: Sports Ball med basketlaget (här kommer jag att få vara gäst på min egen arbetsplats, för stället de valt att arrangera balen på är inget mindre än Radisson Blu Hotel)
23-26 februari: Besök av världens bästa mamma
14-17 mars: Besök av världens bästa vän
2-8 april: San Remo & Nice med min fina familj
April-maj: Våren står förhoppningsvis i full blom även i Glasgow vid detta laget, och har vi tur får vi njuta av en liknande värmevåg som anföll oss förra året!
31 maj: Terminen tar slut och jag letar mig förmodligen tillbaka till Svea Rike för en härlig sommar bland nära och kära, tvåbenta och fyrhovade!

Utöver detta ska jag även få besök av Arne och Ing-Marie någon gång under vårens lopp, men exakt datum för det har vi inte riktigt kommit fram till än. Hemskt roligt ska det bli i alla fall, det också!



1 kommentar:

  1. Ååååh, de där datumen 14-17e mars tycker jag låter extra trevliga! :D /Johanna

    SvaraRadera