19 januari 2013

Time you enjoyed wasting was not a waste of time

Missions completed:

- Sovit ut
- Gymmat tills kroppen blev spaghetti
- Skänkt pengar
- Köpt biljett till Sports Ball
- Varit på bio x 2 (Les Misèrables och Quartet, underbara båda två!)
- Tvättat, städat och lämnat in kemtvätt
- Haft ost-, vin- och spelkväll (Gruyère doppad i flytande honung, mmm!)
- Promenerat i soliga Glasgow Green i en timme
- Ätit caesarsallad på Rose & Grant's
- Varit och bråkat med banken och därmed förhoppningsvis löst mina problem
- Haft en härlig utekväll med mina underbara basketkompisar
- Bakat chocolate chip cookies

Jodå tack, hittills uppfyller denna vecka precis alla mina önskemål! Ikväll blir det hemmafest i lägenheten, men innan dess ska jag äta middag och byta ut mjukisbyxorna mot något lite mer representabelt. Hoppas ni också har det bra, var ni än befinner er!

2 kommentarer:

  1. Laddar du inte för Burns night på fredag med haggis-ätnings-träning och övning att deklamera Burns dikt "To a Haggis"?

    http://www.sydsvenskan.se/kultur--nojen/haggis-whisky-och-hoglasning/

    /Pp

    SvaraRadera
    Svar
    1. Oj, det här visste jag inte om! Jag som älskar haggis så mycket! Fast de har faktiskt skrivit fel på Sydsvenskan, för "neeps" är inte alls detsamma som parsnip vilket är detsamma som kålrot. Helt fel! Neeps = turnips = kålrot, inget annat! Ska vi ringa tidningen och rapportera detta?

      Radera