1 mars 2013

Somehow, we keep marchin on.

Vet ni vad jag har gjort idag? Jag har gått till mataffären. Inte speciellt märkvärdigt kan tyckas, men om jag lägger till att jag gjorde detta iförd endast jeans, sneakers och tjocktröja slår jag vad om att ni blir lite mer imponerade. Ingen jacka, inga vantar, ingen halsduk och ingen mössa. När jag promenerade till jobbet vid 06 i morse var jag dock djupt inpackad i allt det där, men det var ju då. Nu är det nu. Ja, jag tror ta mig tusan att det blir vår i år också!


1 kommentar:

  1. Kvittrande koltrastar och andra jåglar.
    Vintergäcken står som spön i backen.
    Fönstren är plötsligt synligt ogenomskinliga.
    Kalendern har slagit 1:e mars = INGA LÅNGKALSONGER.

    Ja, våren ÄR här, så varför är du där?
    Fast om en månad, prexis, ses vi ju på Riviera dei Fiore!
    /Pp

    SvaraRadera