14 april 2013

Allt grönt

Om jag inte kände mig positiv och väl till mods innan så gör jag det i alla fall efter att ha lyssnat på nedanstående låt, författad och framförd av en av Sveriges stora stoltheter. Tentapluggandet flyter på som aldrig förr, träningen likaså och jag har haft en riktigt härlig helg med såväl sköna sovmorgnar och spännande fotbollsmatcher (Glasgow Rangers vs. Clyde FC) som roliga utekvällar och goda drinkar. Över natten har jag dock lagt mig till med en ond hals och lite allmän förkylnings-hängighet, men jag hoppas på att lite Echinaguard och ett par dagars tränings-uppehåll ska råda bot på det. 

Jag ägnar stora delar av min lediga tid åt att drömma om sommaren och varmare tider vilket känns okristligt avlägset just nu. Min fritalienska solbränna börjar blekna så smått, min torra hud skriker efter D-vitamin igen och vår/sommarkläderna ligger i garderoben och skriker använd oss! Det är sannerligen en fin vinter vi har den här våren, men visst borde väl även vädergudarna skärpa till sig och bruka allvar snart?



1 kommentar: