17 april 2013

Efter en dag då regnet stått som spön i backen sedan väldigt tidigt i morse, har solen letat sig fram i precis lagom tid för min promenad mot Nicoles lägenhet där det blir middag tillsammans med henne, Nat och Becky. Det där jag skrev om i oktober - att tacka nej till eventuella middagsbjudningar för att undvika risken för pizza med haggis, blodpudding eller anklever på eller något annat lika horribelt - ignorerade jag alltså idag och hoppas på en trevlig (och smaklig) kväll på andra sidan floden!

Livet flyter på i övrigt, tentaplugget bearbetas sakta men säkert och den onda halsen har tagit sitt pick och pack och försvunnit nästan helt. Sommarlängtan är fortfarande stor, men jag tröstar mig med att det idag minsann är mindre än en månad kvar tills jag får finbesök här i stan - i form av Cajsa och Nette. Tjoho!

Hej på er!

1 kommentar:

  1. Vet inte riktigt hur jag bäst ska förmedla mitt stora stora leende jag får när jag läser sista mening - GUD så bra det kommer bli!

    SvaraRadera