3 december 2013

För att citera Herr Glans:

"Jag tror generellt sett att det finns två olika typer av människor här i världen när det uppstår problem. Vi har den ena sorten som tänker 'Åh, ett problem! Hmm, det här måste jag ta tag i, det här ska jag lösa!'. Sedan har vi den där andra sorten som tänker 'Åh, ett problem! ......... Njaaae, jag tror jag går och lägger mig i fosterställning ett tag, så löser det sig säkert av sig själv!' Jag tillhör den senare sortens människor."

Det gör jag också.

MVH

Ger upp på dagens problem, låtsas att jag inte har en 4500 ord lång rapport att skriva, en presentation att öva på, ett personligt brev att skriva samt ett dysfunktionellt grupparbete att leda, och går och lägger mig i fosterställning någonstans istället. Ibland orkar man bara inte. Imorgon är en annan dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar