3 december 2013

Vet ni vad? Det funkade! Efter endast 10 minuter i fosterställning på sängen började jag känna att de där problemen kanske inte var så himla jobbiga ändå, och så satte jag mig och började beta av dem istället. Nu sitter jag här med den där goa känslan av att faktiskt ha fått saker och ting gjorda och med hoppet om en riktigt god natts sömn.

Sömn har det nämligen inte blivit mycket av den senaste tiden, och inte bloggande heller för den delen. Ni får välja om ni vill skylla på familjen (som kom på besök), skolarbetet eller förkylningen (som kom på besök ungefär samtidigt som familjen)! Trots host, snörvel, snuv och aj har jag haft en riktig kanonvecka med massor av kvalitetstid, och det hela började i måndags då Jakob kom hit. Vi passade på att gå och se Nickelback som spelade på den nya arenan här, och sedan anlände mamma och pappa i torsdags då vi alla checkade in på Radisson för en helg i lyx. Vi fick en riktig kanonhelg tillsammans, med allt från julklappsshopping till jazzkonsert till Edinburgh-besök. Och så en väldig massa god mat, förstås! Det är ju liksom familjen Lindén vi pratar om...

Nu följer två intensiva veckor med massor av plugg, och sedan ser jag fram emot ett jullov som inleds med en tripp upp till Drumnadrochit för att hälsa på hemma hos Becky och sedan fortsätter med en flygresa till Sverige den 16 december. Tjoho!

Nu bjuder jag på lite bilder från helgen med familjen innan jag går ut och hämtar mig en kvällspepparkaka (jag har pepparkakor!) och kryper till kojs.

Enjoy!











1 kommentar:

  1. Å jag fick en tidig födelsedagspresent med mig hem. Din förkylning. En tackar.....
    /Stackars Pp

    PS Fast, det var det värt! DS

    SvaraRadera