22 maj 2014

Utan att överdriva kan jag säga att det här är minst femte gången det här dygnet som jag sätter mig vid datorn, loggar in på bloggen, klickar "skriv nytt inlägg" och påbörjar ett blogginlägg till er. Jag kommer bara aldrig så långt som att klicka "publicera", för allt jag skriver blir antingen platt eller fullständigt ointressant. Oftast båda delar på samma gång.

Sådär ja, då har jag fått lätta hjärtat med den sanningen. Kanske skulle försöka skriva något vettigt nu? Eh... Ehh... Ehhh... Jag har stekt pannkakor, räknas det? Och så har jag gymmat i ett 27 grader varmt och kvavt gym, där ventilationssystemet varit nere sedan i förrgår eftermiddag. Man behövde inte oroa sig för att man inte skulle bli svettig i alla fall, det vill jag lova! Det blev lite bikram-gymmande över det. Men det funkade faktiskt; kan man utöva bikram-yoga så kan man väl utöva bikram-tyngdlyftning?

Utöver detta har jag ägnat dagen åt att jaga sponsorer till basketen nästa år, och sedan blev det några timmars jobb såhär på kvällskvisten. Ett visst favoritband som börjar på C och slutar på oldplay bor hos oss över helgen, och jag dog lite när jag insåg detta. Jag såg dem dock aldrig personligen, bara deras crew, men det var nog lika bra det tror jag. Annars hade jag dött, på riktigt. Fast inte utan att först fria till Chris Martin, förstås.




2 kommentarer:

  1. Försöker igen.

    Här i solstolen på rastgården blir man minsann litta svitt även utan att gymma, yoga eller bi-kramas.

    Förresten är mina kändispoäng från veckan väl i paritet med dina - Siwan Malmqvist!

    /Pp

    SvaraRadera
  2. Men herregud, ockupera hotellet. Du kan bara inte missa Chris Martin!!! Det är helt OK om du kommer hem med honom som din nya pojkvän i sommar! /Din Mamma

    SvaraRadera