17 mars 2015

Eftersom att det inte är ofta det känns så här och jag därför känner att jag bör ta tillfället i akt att berätta det så berättar jag nu följande följande: Fasen vad lätt det känns! Vilken vecka jag har! Vilken energi! Vilken motivation! Jag känner nästan (JÄTTESTORT nästan!) att jag skulle kunna skriva två examensarbeten till, enbart om två delämnen i min marknadsföringsrapport. Jag hittar alla de rätta källorna, läser alla de rätta artiklarna, drar alla de rätta slutsatserna och hej vad det går! Just nu är det ämnet kulinarisk turism som haffat min uppmärksamhet - med tanke på att jag älskar både mat och turism är det kanske inte så konstigt...

Åh, det är skönt att känna att jag kan och att allt flyter för en gångs skull!

P.S: Jag har övergått från att läsa artiklar publicerade av forskare på University of Dalarna till att läsa artiklar publicerade av forskare på University of Örebro. Man måste ju bredda sig lite, liksom. Bokstavligen talat.

1 kommentar:

  1. Det är det kulinarisk turism går ut på.
    Att bredda sig, alltså.
    /Pp

    SvaraRadera