6 mars 2015

Hej och hopp och förlåt och allt det där! Det var ju ett slag sedan sist... Många av er fick dock se mig på riktigt förra helgen, då jag blixtvisiterade Sverige lite sådär som man bara kan göra om man är en glad student med snälla föräldrar som köper flygbiljetter åt en. Det var fint det, på alla möjliga sätt och vis!

Det har varit full rulle sedan jag kom hem igen, men nu är det äntligen fredag igen och helgkänslorna har börjat smyga sig på. Fast mest är jag faktiskt nervös inför mötet med handledaren för mitt examensarbete, då jag ska få feedback på det viktigaste kapitlet som jag tyckte kändes alldeles för enkelt att skriva. För bra för att vara sant, liksom. Efter det är det dock bara två timmars föreläsning samt ett pass Insanity på gymmet kvar, och sedan kan jag med gott samvete sjunka ner i en biofåtölj med Åsa ikväll.

Med samma tösabit ska jag sedan på söndag checka in på Hilton hotell - inte illa va? Det råkar nämligen vara såhär att Åsa och jag köpte lotteribiljetter på Sports Ball som ägde rum för ett par helger sedan, och när dragningen sedan var gjord visade det sig att vi vunnit det bästa priset av alla! En gratis hotellnatt med frukostbuffé inkluderat var det, och förutom det tänkte vi utnyttja deras spa-faciliteter och annat trevligt till max. Mmm...

Hoppas ni får en fin helg allihopa, frukostbuffé eller ej! Avslutar detta inlägg med en bild på de första vårtecknen, som upptäcktes under de fem minuter sol vi fick mellan snöstormen och hagelskuren förra torsdagen...




1 kommentar:

  1. Spana ordentligt på motståndaren, så du kan ta med dig tips till hemmalaget på Radison.
    Och sjunk inte för långt ner i skumbadet, tänk på att du har en liten näsa som inte fungerar så bra som snorkel i djupa, löddriga vatten.
    Ha en super helg,
    Pp

    SvaraRadera