29 maj 2015

"Det finns palmer i Kalifornien,  alltså minns jag att det var Kobritz och Palmer (2010) som skrev om exemplet med San Francisco..."

"Jag tycker inte om våld, så därför minns jag att exemplet på en sportorganisation som har svårigheter med sin marknadsföring är den skotska rugby-organisationen..."

Märkliga och för de flesta säkerligen skrattretande tankar som dessa virvlar i huvudet på mig som jag förbereder mig inför min allra sista tenta. Stämmer det att man lär sig bra genom miljöombyte så lär jag få 100%, för här har det pluggats både på Formansgatan i Malmö, på Smyge Strandväg i Smygehamn, på Riverview Gardens i Glasgow, på stadsbiblioteket i Malmö, på biblioteket i Glasgow, på Radisson Blu Hotel i Glasgow och på Kastrup flygplats i Köpenhamn. Det blir nog bra det här!

1 kommentar:

  1. Å det blev det ju!
    Grattis till tentafinalen!
    /Pp

    SvaraRadera