1 september 2015

Med en sovande hund som värmer mitt vänstra ben och en annan sovande hund som värmer mitt högra ben är det en ovanligt mysig blogg-miljö jag befinner mig i denna tisdageftermiddag. Hundarna i fråga är självklart mina nya vänner Jess och Rosie, och vi tar som bäst igen oss efter en långpromenad i parken med massor av bollkastning.

En ganska fullbokad vecka ligger framför (och bakom) mig, och tack vare diverse semestrar och uppsägningar så får jag jobba heltid på jobbet denna veckan och förhoppningsvis även en del framöver. Trevligt för mig, och inte minst för mitt sparkonto! Men alltså, om Gud skulle råka ge mig ett annat jobb väldigt snart så klagar jag ju sannerligen inte.

Imorgon är jag ledig och tänker lägga tiden på att söka jobb, tvätta och städa lägenheten. Ska försöka få tummen ur och ta några bilder här hemma det är nystädat (inte för att det ser helt upp åt väggarna illa ut annars heller, men ändå) så att ni får se lite mer hur jag har det och vad det är som är så himla speciellt med den där förbenade lägenheten som jag aldrig slutar tjata om. Så, nu har jag skrivit att jag ska göra det här, så nu måste det alltså bli gjort, Jag lovar!

Ha en fin tisdag! September-tisdag, till och med! Denna månad välkomnar jag med öppna armar och en liten förhoppning på vackert höstväder. Snälla?


2 kommentarer:

  1. SÅ avundsjuk på ditt nya hundliv. Hundar är 100x bättre än katter, det måste jag säga.

    SvaraRadera
  2. Säg att det inte är Bearony!
    /Pp

    SvaraRadera