22 februari 2016

Boys will be boys

Jag ber att få ta tillbaka mitt tidigare uttalande om att Malta-bröllopet skulle bli mitt livs första. Efter att ha mottagit ett telefonsamtal från en lätt panikslagen Sami i söndags som lät ungefär som ojdåhoppsanminsystersbästakompisskavisstgiftasigpålördagochjagharettvagtminneavattjagtackadejatillinbjudan! så stod det alltså klart att det blir bröllopsfest på lördag, istället för att åka till Edinburgh och träffa baskettjejerna vilket var den ursprungliga planen. Lite tråkigt av den anledningen, men i övrigt ska det bli hemskt skoj! På tjusiga Mar Hall äger kalaset rum, och det är så likt Downton Abbey att jag nästan är lite orolig att jag ska börja niga och säga lord till folk utav rena farten.


1 kommentar:

  1. Aj, aj, aj. Undrar vad genusvetarna kommer att säga om den rubriken.
    /Pp

    SvaraRadera