17 februari 2016

Men jag är i alla fall glad att jag inte heter Karolina Karlsson och forskar på KKK.

Herr K har trillat av pinn och lämnat mitt tangentbord helt och hållet, efter att ha kämpat tappert sedan någon (hrm, PAPPA, hrm) tappat hans hus i golvet på en buss på väg till Fort William. Skitjobbigt när man har en blogg som heter Kiltar Kossor och Korridorer, och när man vill skriva saker såsom skitjobbigt. Sitjobbigt har lisom inte ritigt samma effet.

 Ack, varför skulle det tvunget vara herr K och inte till exempel fröken Q?

1 kommentar:

  1. Vet nog vem som är skitjobbig, jag. Å vem som är tappad bakom på en buss.
    För inte har jag något med Herr K:s frånfälle att göra. Dessutom har K senast setts i en roman av Kafka, och då vet man ju hur det brukar sluta.....
    /Pp

    SvaraRadera