24 september 2011

En inblick

Jag har inte hunnit ta jättemycket bilder sedan jag kom hit, men ett par stycken har det blivit i alla fall. Here we go:

Utsikt över campus från mitt fönster

Min säng och mitt underbara duntäcke

Skrivbord

Garderober och mitt lilla pytte-badrum

Lite av Todd's Bar och lite av mitt hus

En del av campus village

Intenational welcome dinner

Åsa testar friterad haggis...

Ulrika studerar friterad haggis...


Efterrätten var det inget fel på!

Tjusig (men fortfarande billig) bar som vi besökte i torsdags


4 kommentarer:

  1. Visst såg jag ett grant Papsi-foto på väggen, eller?

    Pp

    SvaraRadera
  2. Förresten ser ditt badrum ut som en resväska. Vänta, det är en resväska. Men, var tömmer du den? I badrummet?

    Pp

    SvaraRadera
  3. Böcker har jag hört att studenter har.
    Är inte du student?
    Eller har du väldigt små böcker?
    Som kanske står i badrummet?
    Då ser man dem ju inte om man inte öppnar resväskan.

    Pp

    SvaraRadera
  4. Du är inte klok nånstans, vet du det? Oklok va det, sa Bull!

    (men visst finns det bilder på dig kära fader. Fyra stycken, till och med! Din lilla linslus där... Och böckerna finns med på en av bilderna, om man tittar riktigt noga. Kanske på den med resväskan, kanske inte.)

    SvaraRadera