21 oktober 2011

I say no

Säga vad man säga vill om att det händer mycket på den där skolfronten för tillfället, men jag tänker faktiskt inte bli en såndär sorglig människa som sitter och pluggar på en fredagkväll (18.53 räknas inte som kväll va?). Bortsett från ett biobesök och två träningspass har jag inte gjort annat än att plugga den här veckan, och nu får det faktiskt räcka. Därför lägger jag nu undan min analytiska bibliografi, slår igen tegelstensböckerna, motar bort allt vad uppsatser heter och tar 38 timmars helg. Sedan tar jag upp kampen igen, och jag ska vinna över de gamla stofilerna som plågar oss. Så det så.

1 kommentar:

  1. Thats the spirit!

    Go for it girl, let tomorrow take care of itself for a while. It could use beeing on its own to learn how to behave.

    Go with the flow!

    Pp

    SvaraRadera