21 februari 2012

Anger management

Är det någon som skulle finna sig i behov av ett åskmoln så kan jag stå till tjänst i dag. Jag är nämligen arg. Arg, arg, arg. Arg på lata människor, arg på tvättmaskiner som inte fungerar, arg på folk som ställer in, arg på magar som gör ont, arg på folk som försover sig, arg på yoghurt som rinner ut i halva kylen, arg på folk som inte vet vad ansvar betyder och arg på obestämda pronomen. Inte minst är jag arg på mig själv för att jag tillåter mig att vara arg på allt det där. Hänger ni med?

3 kommentarer:

  1. haha garva typ ihjäl mig när jag såg denna bild på dig (men så är jag också övertrött) men guu så söt du är! det löser sig ska du se. Hoppas Zumban gjorde dig på bra humör?! :D

    SvaraRadera
  2. Det är inte bra att vara så söt när man är arg... Svårt att bli tagen på allvar... Hoppas det blivit bättre nu! Spara din energi till nåt roligare! Kram

    SvaraRadera
  3. Aw, snyggo! Snart kommer jag och drar med dig på galna äventyr i Skottland! (Om jag inte tappar bort mig själv någonstans mellan Kastrup och Glasgow vill säga...)

    SvaraRadera