24 februari 2012

Och här gick jag och inbillade mig att det var amerikaner som var de mest geografiskt inkompetenta...

Skotte 1: Are you going home for Easter?
Jag: Yes, but I'm off to Switerland first, and then to Sweden.
Skotte 1: Oh, okay. I thought Switzerland and Sweden were the same?
Jag: Uhm, no, they're two different countries, pretty far apart...
Skotte 1: Okay, but Sweden's by the Alps too - right?
Jag: No, it's not... Sweden's up north, by Norway and Finland.
Skotte 2: Well I'm going to Belgium over the break!
Skotte 1: Oh Belgium, that's in Germany, right?

Skotte 3: And we are planning on organising holidays to the Canary Islands, for people to enjoy the massive rainforest that exists there!
Sist jag var på Kanarieöarna var det ju då vulkaner som dominerade större delar av landskapet, men vad vet jag...

1 kommentar:

  1. HAHAH i feel ya. Jag stammade fram mina svar när tjejen jag prata med trodde Holland låg i Sverige osv. :O riktiga smartskallar ;)

    SvaraRadera