25 februari 2012

Saturday night live

Ett misslyckat gruppmöte (2 av 6 dök upp i tid, 4 av 6 dök upp överhuvudtaget), en god brunch, Poundland-handling, lite mysig läsning och matlagning är vad jag har hunnit med i dag. En rätt trevlig lördag, även om det kliade lite i rastlöshetsnerven emellanåt. I morgon kommer jag dock ha fullt upp med skolarbete och städning hela dagen, så då lär det inte finnas utrymme för någon rastlöshet inte!

Kvällens supé bestod av ungsrostad potatis & morot, stekt kycklingfilé, bearnaisesås och sallad. Efterrätt blev Ben & Jerry's syndigt goda chokladglass, som bara råkade finnas till extrapris på Sainsbury's i går. Jag klagar inte!

Lördagen är inte slut än, utan ett besök på 520 väntar. Just där har jag inte varit sedan min första Glasgow-helg, så det är verkligen dags för ett kärt återseende! So long!

Åsa och jag under ett framförande av Små Grodorna - framför en något konfunderad  amerikanska som inte riktigt visste var hon skulle ta vägen...

1 kommentar:

  1. Haha jag blir mer och mer konfunderad av hur ni egentligen festar... xD Antingen är det små grodorna eller så ligger ni ner på golvet och gör sit-ups, hm... Vet inte vad jag ska tro.. xD Och vilket intryck andra får av svenskar ;) men låter väldigt kul haha!

    SvaraRadera